Saturday 2 April 2016

Kekal Segar , Cantik dan Sihat

"Kak... Saya beli sabun X ,pencuci khas untuk Miss V sebelum saya buat pemeriksaan pep smear..buihnya sangat wangi.. Sekali miss v jadi semakin gatal dan makin buruk..."
"Saya pula beli produk Y untuk sental kat miss v , tapi scrub tersebut terlalu kasar walaupun terasa bersih tetapi lama kelamaan miss v saya jadi makin lebam"
"Saya buntu nak pakai produk apa untuk kebaikan Miss V saya kerana saya takut bahan kimia yang digunakan memburukkan lagi keadaan dan mengundang penyakit berbahaya"
Ramai ke yang ada masalah mcm ni ? Bukan setakat ramai... Tapi terlalu ramai... Kerana terlalu memberi tumpuan kepada kecantikan wajah... Sehingga kita lupa untuk memberi tumpuan kepada kecantikan Miss V kita yang sepatutnya lebih cantik, segar,dan sihat dari mana-mana kawasan lain... Tapi ada juga yang terlalu memberi tumpuan tetapi masih lagi tidak berjumpa dengan produk yang bersesuaian.
Tidak dinafikan banyak produk dipasaran yang lebih fokus kepada "kehebatan Miss V dari segi "persembahan" dalaman berbanding produk untuk meningkatkan mutu dari segi rupa paras luaran Miss V yang masih jauh ketinggalan. Ada juga produk untuk Miss V yang menggunakan ramuan yang tidak bersesuaian seperti pencuci yang bersifat seperti sabun atau pun scrub yang mengeringkan dan terlalu kasar.
Maka lahirlah ENDRO MANJAKANI SCRUB... untuk menangani seribu satu masalah pada bahagian luaran Miss V dan pada masa yang sama turut membantu meningkatkan "fungsi dalaman" Miss V secara tidak langsung... DAN turut sesuai untuk dipakai pada kulit wajah kerana dihasilkan dari bahan- bahan yang bermutu tinggi dan diformulasi khas untuk kulit yang sensetif... Bertindak seperti scrub, namun sangat lembut. Dengan kebaikan pati manjakani dan kunyit yang sememangnya terbukti kesan baik pada kulit, ditambah dengan Minyak biji anggur dan vitamin E yang membantu proses penyerapan semua kebaikan ke dalam kulit.. Dibantu pula dengan kebaikan gula organik, pink rock salt, dan juga kewangian dari air bunga rose... Bahan-bahan mewah tanpa kimia ini bisa membantu seribu satu masalah kewanitaan yang berada disekitar Miss V.. Tidak bertindak seperti sabun dan tidak kasar seperti lulur yang ada dipasaran, itulah ENDRO MANJAKANI SCRUB
Namun diingatkan, ENDRO MANJAKANI SCRUB hanya untuk kegunaan luaran sahaja.
Dari layu kepada segar,cantik dan sihat... Itu matlamat kami...
Salam sayang...
Emma dan Madira

No comments:

Post a Comment